Σάββατο 30 Απριλίου 2022

Podcast , Ιστορική αντιλογία: Ο ρόλος των Φιλελλήνων στην Επανάσταση ήταν μόνο θετικός ή μήπως όχι;

Ιστορική αντιλογία: 

 Ο ρόλος των Φιλελλήνων στην Επανάσταση ήταν μόνο θετικός ή μήπως όχι;




Ιστορική αντιλογία -κείμενο

Υπερήφανη!!!!!

 Ο όμιλος ρητορικής  συμμετέχοντας στο πρόγραμμα: Δράσεις ιστορικής αντιλογίας για την επανάσταση του 1821 , του Ιδρύματος Λαμπράκη  σε συνεργασία με τον Όμιλο για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα και με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας ,εργάστηκε σκληρά και ετοίμασε μια ιστορική αντιλογία με θέμα:

Ο ρόλος των Φιλελλήνων στην Επανάσταση ήταν μόνο θετικός ή μήπως όχι;


Η συνήθης αναφορά στα αίτια και τις δράσεις των Φιλελλήνων κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης είναι μόνο θετική. Υπάρχουν όμως τεκμήρια και προσεγγίσεις οι οποίες αποκαλύπτουν μια διαφορετική εικόνα καθώς και πτυχές οι οποίες είναι άγνωστες. Η δράση της ιστορικής αντιλογίας θα διερευνήσει τις πτυχές αυτές.


Σκοπός του προγράμματος είναι η καλλιέργεια της ιστορικής - κριτικής σκέψης και δημοκρατικής συνείδησης των μαθητών μέσα από τη συμμετοχή τους σε οργανωμένες «Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας». Το πρόγραμμα προάγει την βιωματική, ανακαλυπτική μάθηση και την κριτική διερεύνηση διαφορετικών οπτικών έγκυρης ιστορικής αφήγησης. Καλλιεργεί τη συγκρότηση ιστορικού επιχειρήματος και τη διεξαγωγή δημοκρατικού διαλόγου μέσω προσέγγισης ιστορικών κειμένων για την Επανάσταση του 1821, ώστε οι μαθητές να εκφράζουν συγκροτημένο λόγο και να υιοθετούν αξίες Δημοκρατίας και ενεργού Πολιτειότητας.


Συμμετέχουν οι μαθήτριες : Πέννυ Ζ, Δανάη Π.Π και Μαριανέλα Σ.


Ακούστε το podcast ή διαβάστε την αντιλογία.


Ιστορική αντιλογία -κείμενο



Podcast- Ο ρόλος των φιλελλήνων


4 σχόλια:

  1. Φοβερό! Μπράβο σας παιδιά! Θερμά συγχαρητήρια σε σας και στην καθηγήτριά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια! Μαρία είναι εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Εύη!!! Ήταν δύσκολο, γιατί ήταν συγκεκριμένες οι πηγές αλλά είχε ενδιαφέρον!!!!💖

      Διαγραφή