Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Όμιλος ρητορικής!!



Όμιλος ρητορικής

¨Η δύναμη του λόγου¨

 


Ρητορικά παιχνίδια!!!

 

Θα προσπαθήσουμε με ρητορικά παιχνίδια να γίνουμε ομάδα και να αποκτήσουμε την άνεση να εκφράζουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματα μας !!!!

Θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε συνεχή  και εκφραστικό λόγο, χρησιμοποιώντας πλούσιο λεξιλόγιο!

Θα δουλέψουμε το επιχείρημα και την πειθώ αλλά κυρίως τη δυνατότητα να αυτοσχεδιάζουμε και να ανταποκρινόμαστε άμεσα και άνετα σε μια λεκτική πρόκληση!!!

Ελάτε να δοκιμάσετε!!!!

 

Δείτε την παρουσίαση!

https://docs.google.com/presentation/d/1rjhvFmvdPkmeVz5B7NvhxpVTle1coYSGPCOBGlKSVk4/edit?usp=sharing



Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

Αρχαία, επανάληψη , Α Γυμνασίου

Αρχαία, επανάληψη , Α Γυμνασίου


1  )   Να μεταφέρετε στην ίδια πτώση του άλλου αριθμού τα παρακάτω ουσιαστικά:


  τὸν πολίτην …………………….. 

 τοῦ νεανίου …………………….. 

 τοὺς δεσμώτας …………………….. 

 τῶν μηνυτῶν ……………………. 

τῶν δαφνῶν …………………….. 

 τὴν μέλισσαν ………………………… 

  τῆς γαίας ………………………… 


Αρχαία, επανάληψη Α΄και Β΄Γυμνασίου

 Αρχαία, επανάληψη Α΄και Β΄Γυμνασίου

 

1  )   Να μεταφέρετε στην ίδια πτώση του άλλου αριθμού τα παρακάτω ουσιαστικά:

 τὸν πολίτην …………………….. 

 τοῦ νεανίου …………………….. 

 τοὺς δεσμώτας …………………….. 

 τῶν μηνυτῶν ……………………. 

 τῶν δαφνῶν …………………….. 

 τὴν μέλισσαν ………………………… 

  τῆς γαίας ………………………… 

Του γιοφυριού της Άρτας , Δημοτικό τραγούδι ,Λογοτεχνία Γ Γυμνασίου, Φύλλο εργασίας.

 Του γιοφυριού της Άρτας

Δημοτικό τραγούδι

Λογοτεχνία Γ Γυμνασίου


Ανάλυση του κειμένου στο:


https://filologosab.blogspot.com/2021/09/blog-post_17.html


1)  Τι είναι ο δημοτικός; Γιατί νομίζεις λέμε τραγούδια και όχι ποιήματα;

2) Παρατήρησε προσεκτικά την εικόνα.




Μπορείς να την περιγράψεις;

Υπάρχει κάποια δυσκολία ,πιστεύεις να χτιστεί ένα τέτοιο έργο παλιότερα;

Σήμερα θα ήταν πιο εύκολο; Γιατί;

Του γιοφυριού της Άρτας, Δημοτικό τραγούδι , ανάλυση

Λογοτεχνία Γ Γυμνασίου: Ανάλυση κειμένων και φύλλα εργασίας

https://filologosab.blogspot.com/search/label/%CE%9B%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B1%20%CE%93%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85

«Του γιοφυριού της Άρτας»


Φύλλο εργασίας του κειμένου:

http://filologosab.blogspot.com/2021/09/blog-post_90.html


Σχήματα λόγου -εκφραστικά μέσα: http://filologosab.blogspot.com/2019/09/blog-post_23.html



ΘΕΜΑΤΑ - ΙΔΕΕΣ

Θέμα: Η θυσία της νεαρής και όμορφης γυναίκας του Πρωτομάστορα προκειμένου να στερεωθεί το γεφύρι που χτίζει

Το στερέωμα, το «στοίχειωμα» του γεφυριού

Εισαγωγή στην δραματική ποίηση, ερωτήσεις - απαντήσεις, Γ Γυμνασίου

Εισαγωγή στην δραματική ποίηση, ερωτήσεις - απαντήσεις


Το αρχαίο θέατρο:


Αρχαία ελληνική γραμματεία

Ποίηση

Επική ποίηση  (ηρωικό, διδακτικό έπος)

Λυρική ποίηση (

Δραματική (τραγωδία, κωμωδία, σατυρικό δράμα)

Πεζός λόγος

Ιστορία

Φιλοσοφία

Ρητορική

Εποχή

Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα , Δημήτρης Χατζής , Λογοτεχνία Β Γυμνασίου, Φύλλο εργασίας

  Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα

Δημήτρης Χατζής

Λογοτεχνία Β Γυμνασίου, Φύλλο εργασίας


1)  Δημήτρης Χατζής(1913-1981): γεννήθηκε στα Γιάννενα, γιος του Γεώργιου Χατζή, ποιητή και εκδότη της εφημερίδας Ήπειρος .Μετά τον θάνατο του πατέρα του ανέλαβε τη συνέχιση της έκδοσης της εφημερίδας και τη συντήρηση της οικογένειάς του.